poniedziałek, 19 grudnia 2016

Przydatne informacje / Szukanie mieszkania




Liczba chętnych do wyjazdu na Islandię drastycznie rośnie i tym samym rośnie zainteresowanie rynkiem nieruchomości oraz rynkiem pracy. Aby wyjść na przeciw Waszym oczekiwaniom stworzyłam kolejny post z serii przydatnych informacji o Islandii.


Jestem szczęściarą, która na Islandii przeprowadzała się tylko kilka razy i nie mam wielkiego doświadczenia w tym temacie, ale staram się sprostać Waszym oczekiwaniom i zrobić małe zestawienie stron internetowych na których można szukać lokali pod wynajem na terenie Islandii.

Uciekałam przed tym tematem ze względu na brak własnych doświadczeń, ale po Waszych mailach widzę, że zapotrzebowanie jest ogromne. Przeprowadziłam mały wywiad wśród znajomych i na forach na Islandii i tak oto powstała poniższa lista.


Almenna leigufélagið
Pośrednik nieruchomości, który obiecuje jedną z ważniejszych rzeczy na dzisiejszym rynku pracy czyli 3 letnie umowy najmu. Nie mają zbyt wielu ofert w tym momencie i nie mam pewności jak działają, ale warto znać kilka stron, aby mieć wybór i porównanie. Strona tutaj


Klettur leigufélagið
Państwowa organizacja oferująca długoterminowe umowy wynajmu mieszkań w całej Islandii. Na stronie można znaleźć wiele informacji w języku polskim więc zachęcam Was do odwiedzenia strony tutaj


Heimavellir
Pośrednik nieruchomości oferujący mieszkania do wynajmu oraz mieszkania w budowie, które pójdą pod wynajem w najbliższym czasie. Strona zawiera wiele informacji w języku polskim. Strona tutaj 


Búseti
Kolejny pośrednik nieruchomości. Aby zobaczyć listę mieszkań do wynajęcia należy stworzyć konto użytkownika, zalogować się. Strona tutaj


Laugulistinn.is
Stara i jedna z popularniejszych stron na której można znaleźć sporo ofert. Niestety jest to usługa płatna. Aby zobaczyć więcej szczegółów na temat mieszkania oraz dane kontaktowe, trzeba być zalogowanym i mieć opłacony dostęp. Gdy ostatnio szukałam mieszkania (w 2006 roku) to znalazłam właśnie poprzez tę stronę. Strona tutaj


Leiga
Również stara, ale równie pomocna strona. Bardzo przejrzysta. Obsługa strony dostępna również w języku angielskim. Niestety ogłoszenia w oryginalnym języku. Strona tutaj


Mam nadzieję, że moje małe zestawienie będzie chociaż trochę pomocne. Może jest jeszcze jakaś strona, którą Wy znacie i polecacie? Ja osobiście uważam, że tak samo jak w szukaniu pracy żadna strona nie jest lepsza od polecenia i szukania wśród znajomych na własną rękę, ale to również nie jest łatwe. Sytuacja na rynku nieruchomości w dniu dzisiejszym nie należy do łatwych jednak mam nadzieję, że szybko to ulegnie zmianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myslisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...